A L'AULA TENIM ELS RACONS DE: CONSTRUCCIONS -LEGO-, MOTRICITAT FINA -COLLARS, PULSERES, PINXOS, RETALLAR, AFERRAR-, CONTES, PLAYMOBIL, DIBUIX - COMPOSICIONS LLIURES, PUZZLES-JOCS I JOC SIMBÒLIC.
dissabte, 31 d’octubre del 2015
TEMPS DE RACONS
TREBALLAR PER RACONS, AL NIVELL DE 5 ANYS, FORMA PART D'UNA METODOLOGIA QUE S'HA ANAT GESTANT A PARTIR DELS 3 ANYS. ELS ROMANÍS S'ORGANITZEN ELLS MATEIXOS A L'HORA D'ANAR AL RACÓ QUE MÉS ELS INTERESSA: NORMALMENT PASSEN PER UN PARELL DE RACONS DURANT UNA SESSIÓ SENSE QUE LA MESTRA HI INTERVENGUI, ÉS A DIR, L'ALUMNAT FLUEIX TRANQUIL.LAMENT ESCOLLINT EL RACÓ QUE MÉS LI ATREU.
A L'AULA TENIM ELS RACONS DE: CONSTRUCCIONS -LEGO-, MOTRICITAT FINA -COLLARS, PULSERES, PINXOS, RETALLAR, AFERRAR-, CONTES, PLAYMOBIL, DIBUIX - COMPOSICIONS LLIURES, PUZZLES-JOCS I JOC SIMBÒLIC.
A L'AULA TENIM ELS RACONS DE: CONSTRUCCIONS -LEGO-, MOTRICITAT FINA -COLLARS, PULSERES, PINXOS, RETALLAR, AFERRAR-, CONTES, PLAYMOBIL, DIBUIX - COMPOSICIONS LLIURES, PUZZLES-JOCS I JOC SIMBÒLIC.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una forma molt natural de descobrir com jugar, compartir i crear.
ResponEliminaRomaní és un gran grup!!!!